KVALITETS- OG FITNESSRATING SYSTEM for Mountain Bike

MTB The Grand Traverse Outdoor Norway Voss 60

Vi vil at du skal finne turene som passer perfekt for ditt nivå og dine interesser.

Vår ferdighets- og kondisjonssystem vil hjelpe deg med å navigere i vanskeligheter og forskjeller mellom våre turer. Rides er utpekt med den gjennomsnittlige tekniske og egnethetsevnen for hele flerdagsopplevelsen.

 

mountain bike i Norge, mountain bike tur, mountain bike i Voss, guidet mountain bike tur, sykkel, trail sykkel tur, sykkelutleie, sykkelutleie, leie sykkel, mountain bike utleie, mountain bike, mtb norge, mtb i norge, terrengsykling i Norge, mtb utleie,

Lei en mountain bike eller guidet mountain bike turne i Norge! De guidede mountain bike turen spenner over to og en halv time på flytende enkeltsporløyper og grusveier i Bømoen skog. Det er kjent som en av de beste friluftsarenaene i Voss, Norge, og er et yndet terrengsykkelsportområde for mange lokale om sommeren og vinteren.

 

I løpet av bestillingstiden anbefaler vi hver rytter å gjennomgå de HVORDAN VURDERER VI FERDIGHET OG KONDISJON? nedenfor, for å sikre at vi kan tilby den mest passende sykkelruten, slik at du er trygg på å utføre den angitte ferdigheten og treningen.

 

FERDIGHETSVURDERINGER FOR MOUNTAIN BIKE :

FERDIGHETSNIVÅ XNUMX - NEWBIE
Du har aldri prøvd stisykling før.

FERDIGHETSNIVÅ XNUMX - NYBEGYNNER
Du har begrenset erfaring med stisykling.

FERDIGHETSNIVÅ XNUMX - LITT ERFAREN
Du er hekta på å sykle i lett terreng og på brede grusstier, men mangler ferdighetene og selvtilliten til å sikkert sykle terreng med røtter, steiner, krappe svinger, trange passasjer mellom trær og skrenter.

FERDIGHETSNIVÅ XNUMX - STERK NOVICE
Din dedikasjon til terrengsykling har ført deg til dine første turer på ekte singletrack (smale stier). Du har det gøy på rolige og jevne stier, selv om trærne noen ganger føles litt for nære og oppoverbakkene innimellom kommer fortere enn du rekker å skifte gir, så du går noen partier.

På denne kategorien er dette vår beste tur for deg Mountain Bike - Vosseskogen

 

FERDIGHETSNIVÅ 5 - INTERMEDIAT

TERRENG

Med kontrollert hastighet og i rolig singletrack-terreng, kjører du komfortabelt ned forskjellige stier som kan inneholde trange trepassasjer, gjørme, løse steiner og sand.

HINDERE

Du er komfortabel og trygg på å sykle over små hindringer (rundt XNUMX-XNUMXcm høye) som røtter, steiner og små drop (rundt XNUMX-XNUMXcm høye). Du holder hjulene på bakken.

 

FERDIGHETSNIVÅ 6 - AVANSERT

TERRENG

Du er komfortabel med å sykle varierte stier som kan inneholde smale trepassasjer, gjørme, løse steiner og sand, og er komfortabel med å gjøre det i vanskelig terreng med lite bremsing.

HINDERE

Du kan hoppe over hindringer som små røtter og steiner som mindre avanserte ryttere kan hjulløfte over. Du er komfortabel og trygg med forhjulsløft og bakhjulsløft for å komme deg opp og over større hindringer (opptil 20 cm) som røtter og bergarter som ikke kan rulles.

Hvis du er en avansert rytter, sjekk ut vår 7-DAGERS Single Track-eventyr pakke til mountain bike i Norge, det er en hel episk tur!

 

FERDIGHETSNIVÅ 7 - EKSPERT

TERRENG

Du er komfortabel med å sykle varierte stier som kan inneholde smale trepassasjer, gjørme, løse steiner og sand, og er komfortabel med å gjøre det i vanskelig terreng med lite bremsing. Du har sjelden eller aldri behov for å gå av sykkelen.

HINDERE

Du hopper ofte over hindringer som røtter og bergarter som mindre avanserte ryttere kan løfte over. Små dråper er ikke noe problem for deg, og du er komfortabel med å ha begge hjulene forlatt bakken.

SYKKELPARK

Hvis du har syklet i sykkelpark, er du komfortabel på alle grønne, blå, svarte og doble svarte løyper.

FERDIGHETSVURDERINGER FOR MOUNTAIN BIKE

Syklister som kjører en trapp ned plattform!
Ferdigheter til SPENNELSE !!! Du må kjenne øvelsen!

 

KONDISJONSNIVÅER

KONDISJONSNIVÅ XNUMX
Du er en soffapotet.
Du kan ikke sykle mer enn en halv time i flatt terreng om gangen, og tanken på å oppoverbakke på sykkel er skremmende.
Du trener mindre enn XNUMX time per uke.

KONDISJONSNIVÅ XNUMX

Du lever et ganske stillesittende liv med lite fysisk aktivitet annet enn å gå.
Du kan takle en times times sykkeltur i flatt terreng i et avslappet tempo.
Relativt korte oppoverbakker er utfordrende, men er noen ganger håndterbare.
Du trener i gjennomsnitt XNUMX time per uke.

KONDISJONSNIVÅ XNUMX

Du klarer XNUMX timer sykling på en dag i avslappet tempo, så lenge det er flere pauser.
Du kan håndtere en eller to enkle stigninger på opptil XNUMX høydemeter (XNUMX fot) totalt.
Du trener i gjennomsnitt XNUMX timer per uke (inkludert terrengsykling).

KONDISJONSNIVÅ XNUMX

Du kan sykle i moderat tempo i gjennomsnitt XNUMX timer per dag.
Du er i stand til å sykle opp til XNUMX høydemeter om dagen.
Du trener i gjennomsnitt XNUMX timer per uke.
Treningsprogrammet ditt inkluderer en kombinasjon av utholdenhetstrening som sykling og styrketrening.

KONDISJONSNIVÅ XNUMX

Du kan sykle i moderat tempo i gjennomsnitt XNUMX timer per dag.
Du behersker å sykle opp til XNUMX høydemeter på en dag.
Du trener i gjennomsnitt XNUMX timer per uke.
Treningsprogrammet ditt inkluderer en kombinasjon av utholdenhetstrening som sykling og styrketrening eller løping.

KONDISJONSNIVÅ XNUMX

Du kan sykle i moderat tempo i gjennomsnitt XNUMX timer per dag.
Du håndterer moderate stigninger opp til XNUMX høydemeter totalt på en dag.
Du trener i gjennomsnitt XNUMX timer per uke.
Treningsprogrammet ditt inkluderer en kombinasjon av utholdenhetstrening som sykling og styrketrening eller løping.

 

Ser frem til å forbedre din mountain bike Ferdigheter? Se ikke lenger! Her er vår for øyeblikket Mountain Bike kurs for at du skal lære deg nye ferdigheter fra de beste fagpersonene i byen! Vårt firma følger retningslinjene fra internasjonalt Mountain Bike Association - IMBA.com

 

Legg igjen din kommentar hvis noen av dine personlige innspill og erfaringer.

Enkelt spor mountain bike på Voss, kjører i svinger